انظم الينا على :

الاثنين، 4 مارس 2013

اللى عايزة تنزل بطنها وتخس كمان تدخل بسرعة مجربة

مركز تحميل الصور                                   مساء الخير عليكوا يا اخواتى
انا حدخل فى الموضوع على طول
لو عايزين تخسسوا بطنكوا وجسمكوا كله ومن غير ما تحرموا نفسكوا من الاكل ولا تجوعوا حقولكوا

الرجيم ده بتاع الدكتورة سمر العمروطى رجيم اللقيمات انا قولت اجربه بصراحة تحفة انا خسيت عليه فى الاسبوع 2 كيلو ومن غير ما احرم نفسى ولا اجوع

انا زهقتكوا حقولكوا الرجيم

الافطار
قبل الفطار تشربى كوباية مية دافية بنصف ليمونة نصف بس عشان الليمون غالى بدل ماتخربى بيت جوزك لما يرخص ابقى خليها ليمونة
ربع رغيف بلدى - حتة جبنة بيضة قديمة او جبنة تلاجة او بيضة مسلوقة او جبنة نستو او 3 ملاعق فول بمعلقة زيت زيتون صغيرة ومع الفطار تاخدى خيراراية او طمطماية او فلفلاية - وكباية الشاى بتاعتك بسكر دايت

بعد الفطار بساعتين تشربى كوباية مية
وتاكلى موزاية او برتقالة او حتة كنتالوب اى فاكهة بتحبيها بس يعنى لو فاكهة ممنوعة خدى حتة صغيرة

بعدها بساعتين اشربى كوباية مية و اضربيلك زبدية وطبعا شيلى الوش بتاعها ولو بتحبيها بسكر حطيلها سكر دايت

بعدها بساعتين تكونى محضرة مشروب الشمر والينسون وده عشان يشد بطنك معلقتين شمر مطحون ومعلقة ينسون وتغلى مية وتكبيهم عليهم وتغطيهم وتيبهم يبردوا شوية وقبل الغداء تصفيهم وتشربى

الغداء بقى ياستى اعملى اكلك دايت وكلى منه
يعنى مثلا مسقعة دايت ومعاها نصف رغيف عيش بلدى * او ربع فرخة وطبق خضار دايت و3 ملاعق رز وطبق شوربة* او سمك مشوى و3 ملاعق رز وطبق سلطة * او حتة لحمة مشوية و3 ملاعق رز او نصف رغيف عيش
واو قالية يطاطس لجوزك وعيالك ونفسك هفتك عليها خديلك حبة فى كف ايدك

بعد الغداء بساعتين اشربى كوباية مية واعمليلك مج شاى بلبن وخديلك بسكوتة واحدة لو نفسك فيها او فطيرة بعجوة معلش اصل اختكوا طفسة اوى

بعدها بساعتين اشربى كوباية مية وكلى ثمرة فاكهى

بعدها بساعتين العشاء زى الفطار اشربى كوباية مية واختارى اى حاجة من الفطار الاحسن انا باكل زبديتين بشيل وشهم واحط عليهم سكر دايت واحطهم فى مطبقية وجايبة قراميش توست باخد واحدة اكسرها واحطها فى الزبدية واكلها

بصى بقى وانتى قاعدة مع جوزك لو نفسك هفتك تاكلى كيس ويندوز او شيتوس مفيش مانع بس كيس واحد بس ومش كل يوم

ملحوظة : وش الزبدية اوعى ترميه حوشيه فى علبة وحطية فى الفريزر هو وقشطة اللبن وبعد كده تبقى تسيحيه سمنة

انا طولت عليكوا وزهقتكوا بس بجد انا مش مصدقة نفسى وفرحانة انى خسيت عشان كده قولت اقول لاخواتى عشان تخسوا زيى من غير حرمان

وانا تحت امركوا فى اى اسئلة

مركز تحميل الصور

0 التعليقات:

إرسال تعليق

Sample Text

ا هلا و سهلا بيك معانا في شات بنات كايرو و البرنس حسين

ولو كلامك كان معكوس اضغط هنا وبعد متظبط اللغه اضغط F5



إذا ظهر مربع اسود بدلاً من صندوق الدردشة،
قم بتحميل أحدث إصدار من برنامج أدويي فلاش بلاير من هنا


شات بنات كايرو البرنس حسين

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More